plovdiv

ett år i Bulgarien... eller blev det två?

helg!

Kategori: Allmänt

Ibland undrar jag om jag, när jag har det lite för bra med något, liksom söker dramatik och skapar ett frågetecken eller problem? Bara för att. Någon annan som gör samma?

I övrigt ska sägas att jag haft ont i vänsterhanden och inte velat skriva nåt på datorn, åtminstone inte längre texter.. så det har inte blivit mycket skrivet här i veckan. ...men jag hoppas såklart på förbättring snart så jag kan börja rapportera allt spännande som har hänt! Snart...........

Alison Krauss - We hide and seek


- Vad är det som händer 2,9km upp bland molnen undrar jag?


Nu iväg på kör! Veckans höjdpunkt!!



Ps. Ja, Eva, vi ligger en timme före här. :) Ds.

Kommentarer

  • Ritva L säger:

    Hur gick det med letandet av soptunna som du skrev om ett tag sen? Hur långt får du gå? Någon källsortering och återvinning av diverse material har jag svårt att tänka mig att det finns. Men man vet ju aldrig!

    Får du pant på flaskor eller burkar?

    2010-09-25 | 17:18:16

Kommentera inlägget här: