plovdiv

ett år i Bulgarien... eller blev det två?

hormoner

Kategori: Allmänt

japp, deppkväll behöver alla ibland! nu blev det en sån idag. inte väntat, men inte ovälkommet heller.

SR Världen på www.sr.se - tack för sällskapet!!

en bild som gör mig glad och påminner om gamla äventyr! :)
...en bild som gör mig glad och påminner om gamla fina äventyr. Detta i Gambia 2005.
(eftersom jag inte har nån sladd till kameran får jag nöja mig med gamla schletna bilder från gamla äventyr :) inte så dåligt det heller! Så fort jag fått tag på en sladd ska jag uppdatera bildligen om denna resa. - lovar)

Kommentarer

  • Ritva L säger:

    Roligt att du minns Gambia med glädje. Jag minns det där, ni gick ut till Brufut centrum och fick en massa bekanta efter byvägen.

    2010-09-18 | 15:57:26

Kommentera inlägget här: