plovdiv

ett år i Bulgarien... eller blev det två?

kläppsjön

Kategori: Allmänt




...så här ser min skrivbordsbakgrund ut på min fina laptop som jag fick av stefan på UmeFolk i år när han skulle åka till Kuba :)   

Jag blir glad och sommarpepp när jag öppnar datorn! Och idag ska Oskar testa gå på Midgård - så kul!! Hoppas han trivs och att det känns Helt Rätt, som det kan göra ibland när man vågar ta ett beslut och göra en förändring som känns läskig till en början. Jag tror nog det kommer bli skitbra. Fint att ha heeeela familjen under samma tak! ;-) Jobbigt bara om Midgårdskolan sprängs helt plötsligt, då försvinner mamma, pappa, stor bror och liten bror på ett nafs..

Kommentarer

  • Mor säger:

    Usch varför skulle någon spränga oss? Oskar är en stor sol efter denna dag:)Hur gör man för att ringa?

    Puss

    2010-09-16 | 20:48:04
  • Oskar säger:

    Hej, Midgård äger och jag kommer definitivt att stanna där! (om det nu inte sprängs)

    2010-09-18 | 15:01:21

Kommentera inlägget här: