plovdiv

ett år i Bulgarien... eller blev det två?

människor, och ett gatuhörn

Kategori: Allmänt


Vackra, vackra Laura! Min amerikanska tvillingsjäl och outmanad given bästis i Plovdiv!


Vgenia hämtar tio kilo hemlagad mat på tåget, skickat av sin mamma från andra sidan Bulgarien :)


En suddig Gerardo på Night of the Museums igår..


Ett gatuhörn. Japp.

Blir inte mycket skrivet idag heller då jag fortfarande har ont. Nu har jag också vant mig så mycket med allt att jag inte längre reagerar så mycket på kultur"krockarna".. Dock bytte busschauffören plats med en kompis i farten - kompisen började köra några sekunder efter, detta var på min första busstur! Haha, det var spännande :) Lever livet gott och mår prima, trots hemliga korvar i bröden till och från.

Nu blir det konsert på skolan, och ännu en kulturnatta-kväll "Night of the Museums" där allt är gratis och öppet hela natten, massa gatukonst och musiker o folk ute, liksom igår.

Måste bara äta nåt... suck, igen? Det var ju bara sex timmar sen? Uh...

Kommentarer

  • Elsa Wikström säger:

    Vad fantastiskt att läsa om hur du har det. Jag ser verkligen fram emot att göra det varje gång. Hoppas det blir bättre med handen snart, eller ännu bättre, NU.

    Kram och kärlek från Köpenhamn

    2010-09-26 | 22:22:46
  • Karin säger:

    Hemliga korvar!! Hahaaa!! Det är fortfarande senaste modet, antar jag? Vad kul att äntligen få se bilder på människorna du talat om :)

    Massa kramar från alldeles för kalla Jönköping!

    2010-09-29 | 22:59:47

Kommentera inlägget här: