plovdiv

ett år i Bulgarien... eller blev det två?

Morgonradio

Kategori: Allmänt

Hyresvärden och några människor från kabel-tv ska komma och dra ut en sladd (?) kl. 9 så jag värmer upp inför detta med tomatmackor och pulverkaffe. Får starka kanarieöarnavibbar av pulverkaffe och doften från balkongen! Jag ska våga fråga Snejana (min hyresvärd) om inte hon vill investera i balkongmöbler åt mig. För det skulle verkligen göra livet. :) Eller bara en matta så man kan sätta sig på golvet..

Kom på att jag kan lyssna på SR via nätet och hamnade i Aurora på P2. Myyyys! Men borde jag inte lyssna på bulgarisk radio?

Kommentarer

  • evat säger:

    för mej ger pulverkaffe mej minnen från den terminen då jag gick på vävkurs i Skogås

    2010-09-16 | 23:57:14
  • Karin säger:

    Jag tycker det är okej med lite mys-P2 såhär i början. Sen när du talar bulgariska flytande kommer du självklart få mer ut av att lyssna på bulgarisk radio än gammal svensk. Vänta du bara..

    2010-09-18 | 00:46:53

Kommentera inlägget här: