plovdiv

ett år i Bulgarien... eller blev det två?

Slovenien!

Kategori: Allmänt

Ja, var ska man borja? Senaste tiden har varit FANTASTISK, allt fran sista veckorna i Plovdiv till de 9 dagars resande med Laura runt Moldavien, Rumanien, Slovakien och Ungern.. Omojligt att aterberatta utan att ladda upp bilder, men det far komma senare! Nu har jag, efter nagra fina dagar i Pilisszentlaszlo utanfor Budapest, verkligen fatt vila upp mig i lugn och ro och sedan rest vidare med 9,5 h tag till Ljubljana och efter en fin natt dar landat i en by nara Koper i Slovenien for Ethno Histria! Har kommer jag vara fram till 11e juli, ungefar. Har haft de forsta motena med Matija och Nano, vi ar mentorer for lagret och ska planera allt, allt, allt.. Matpauser, schema, resor, musikworkshops.. allt allt allt. Roligt men mycket jobb! Motet avslutades just med att Matija sprang ivag och Nano borjade spela flojt. Har uppfattat att vi ar fardiga for idag med detta iaf! Det ar mycket jobb ute i skogen att forbereda for festivalen som kommer under veckan. Ett stort omrade ska goras iordning med konstinstallationer, scener, bar, ett stort fagelbo att sitta och jamma i.. ja, allt man kan tanka sig! Nu kallar Jonas pa mig, dags for rep!

Hors senare!

Kommentarer

  • Eva Teljebäck säger:

    Hälsa Jonas om han nu minns mej. Han gick ju på folkhögskolan i Skinnsberg mitt andra år där.

    Just nu är farmor och jag i Åre på kongress.

    På söndag åker jag söderut möter Asad i Falun sen bor vi ett tag i Klockarnäs och åker till Svaben, Bingsjö och Östbjörka om vi nu orkar kanske blir det Boda och en privat fest också. Göran och farmor kommer senare men då har vi åkt därifrån. När kommer du till Sverige?



    evat

    2011-07-01 | 22:06:20

Kommentera inlägget här: